Talán emlékeztek kissé hányattatott idejövetelem történetére. Nos, szerencsére a dolog nem túl kiváló kivitelezésével a légitársaság is egyetérteni látszik, mivel a tegnapi üzenetük szerint kárpótlásként felajánlanak egy, a repjegy árának nagyjából megfelelő összeget. Igény szerint felhasználható repkedésre, vagy beváltható készpénzre.
Nem a reklám helye, de azt hiszem, a Qatarral még sincs semmi gond. Ezt a reklamációs dolgot annyira profin és az utaselégedettséget szem előtt tartva kezelték, hogy le a kalappal előttük. Bevallom, hogy igazából csak mérgemben írtam, nem is számítottam semmiféle kárpótlásra, úgyhogy most nagyon pozitívan csalódtam. Tény, hogy hibáztak. Arról nem tehetnek, hogy műszaki okokból nem jött meg a gép - inkább tartsák lenn, minthogy hibás géppel röpködjünk. Kellemetlen eset, de előfordul. Abban viszont egyértelműen hibáztak, hogy másnapra nem foglaltak be a Budapest-Doha vonalra, s emígy végül is másfél napot tök fölöslegesen tartottak otthon, befoglalhattak volna már előző napra egy másik társasághoz.
Mindamellett erős a gyanúm, hogy egy kevésbé ügyfélbarát cég elintézte volna a helyzetet annyival, hogy igen, késtem, de megérkeztem végül is, nem? Amire kötelezve voltak, azt megtették. Eljuttattak A-ból B-be.
Szóval talán mégsem volt baj, hogy a Qatarra volt jegyem...