Liping 2012.09.19. 08:39

A folyópart + egyebek

Sajnos ez a poszt nem fog képeket tartalmazni, mivel az összes fotóm katasztrofálisan vacak lett. A fényképezőn a gomb eltekeredett a nagyon közeli fókuszos felvételekhez, így aztán minden homályos. Már csak akkor vettem észre, amikor jöttünk visszafelé, úgyhogy a fotózkodást majd egy későbbi alkalommal el kell menjek megismételni.

Amúgy egy harmadéves sráccal mentem le, mint kiderült a 103-as busz közvetlenül a hídig elmegy innen.

Maga a folyó nagyon sárga volt, nem tudom, hogy csak a belemosott hordalék vagy a beleeresztett szennyeződések miatt, de állítólag telente zöldesre változik.
A forgalom szépen zajlott, amíg a hídon voltam, két turistaszállító hajó is elment alattunk, s ennek köszönhetően láttam egy vén fehér nyanyát is a fedélzeten. Uszályokból, tömegközlekedésre (helyiek által) használt vízi járművekből sem volt hiány.

A táj nagyon tuti, a hegyekkel nem tudok betelni. A túlpartra átérve láttam a hegytető fele vezető lépcsősort is, lehet hogy a legközelebb majd fel is megyek.
Hozzánk csapódott menet közben Troy két osztálytársa is, ők is meg akartak ismerni, bár megszólalni nem nagyon mertek. De ránkragadt egy vadidegen kiscsaj is, a másik nagy középsuliban elsős, s nagyon odavolt az élménytől, hogy itt egy külföldi. (Náluk nincs. Minden amellett szól, hogy én vagyok az egyetlen itt.) A kötelező fotózkodás mellett még beszélnem is kellett telefonon egy barátnőjével.

Amúgy ez egy érdekes dolog. Ha egyedül mászkálok, akkor nem rohannak így meg, de ha van mellettem kínai ismerős, akkor őt folyamatosan bombázzák a rólam szóló kérdésekkel.:)

No de hogy valami mást is mondjak: kicsit beteg vagyok. Valami hőemelkedésgyanú is fennáll, s hát taknyos is vagyok. Nem hiszem, hogy elpatkolnék miatta, de egy kicsit most kisebb az életkedvem, pár napja nem voltam sehol az óráimat leszámítva. Mostanság kicsit hűvösebbek az éjszakák, talán mert magasan vagyunk, s a szobaablakomat nem lehet rendesen bezárni. Nagyon ügyes kivitelezéssel a légkondi kivezető csöve simán a nyitott ablakon megy ki, így aztán egy közel 10 centis rés van. Másoknál láttam már olyan megoldásokat, ahol az üvegbe csináltak egy lyukat, s ott vezették ki a vezetéket. Chabuduo jól van az.
Már jelezték az igazgatónak, elvileg hamarosan megcsinálják. Télig végülis még nem para.


Na mára befejezem, mert 40 perc múlva órám lesz. A képeket amint tudom, majd bepótolom.

Címkék:kína beteg hűvös fengjie Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szecsuan.blog.hu/api/trackback/id/tr994787327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blogról

Közép-, Nyugat- majd Dél-Kína, Vietnám és megint Kína után Veve jelenleg az Ír-szigeten tengődik, de azért továbbra is igyekszik minden érdemlegesről beszámolni a blog hasábjain...

Utolsó kommentek

  • scal: @virágelvtárs: hát cirka 7 évvel később ellenkeznék veled, 2018-ban amikor én voltam kint az állam vakargattam a hihetetlen olcsó árak mellett, (én Zhengzhouba mentek ki kétszer) és lényegében úgy é... (2021.07.05. 22:40) Amiért jobb lenne örökre Kínában maradni 6. (?) - Árstabilitás
  • scal: Nagyon jó :) igazán kár hogy már nem írod a blogot, és még nagyobb baj hogy megkésve találtam rá, bár meg kell mondjam tök jó volt mindezt saját magam megtapasztalni. Egy varázslatos mesevilág ez. (2021.07.05. 18:17) Mire számíthat egy nyelvtanár Kínában ? - 1.
  • scal: Ez nagyon durva, amikor 2019 januárjában kint voltam ebből még csak a sárga, piros meg a narancs létezett. De imádtam metrózni :D Nagyban megkönnyítette volna az életemet ha legalább a zöld már léte... (2021.07.05. 17:45) A metróláz 2019-ben sem hagyott alább Kínában
  • scal: Szerintem kicsit túl lett misztifikálva. Alapvetően a camamber/pálpusztai sokkal büdösebb mégis eszik az emberek, mert finom. Én ezzel mikor először találkoztam rögtön a kedvencem lett, mert a sima... (2021.07.05. 17:26) Gasztro: büdös tofu
  • Drizari: Jól döntöttél. (2020.09.16. 12:01) Búcsú
  • Utolsó 20

Címkék

akszu (7) alaer (45) állatkert (5) angol (5) angoltanítás (5) árak (5) áram (8) bangkok (18) bank (5) bankolás (16) béka (8) beteg (18) blog (43) borneó (10) búcsú (5) budapest (6) bürokrácia (6) castlebar (28) changsha (11) chongqing (27) család (7) dalian (8) diákok (66) doha (12) drveve (21) egyetem (7) élet (279) eső (6) facebook (6) fengjie (194) férj (7) feszkó (8) fősuli (72) fűtés (6) gaszto (5) gasztro (93) guangzhou (9) határ (11) hazatérés (16) hazaút (14) hétvége (10) hideg (7) (6) hongkong (26) hubei (6) hülyeveve (9) humen (43) időjárás (23) internet (9) írország (37) kaja (74) kampusz (16) karácsony (9) katar (17) képek (9) kína (955) Kína (11) kína tartományai (8) kirándulás (12) költözés (14) komment (6) kórház (6) koronavírus (6) kota kinabalu (16) középsuli (37) közlekedés (14) krabi (11) ktv (7) lakás (9) lakhatás (15) laptop (7) magyarország (15) malajzia (34) melakka (6) metró (30) moszkva (5) munka (99) munkakeresés (7) munkavállalás (7) nha trang (52) nyár (8) nyaralás (5) nyelvsuli (24) oroszország (5) összegzés (6) ovi (10) pattaya (7) peking (16) pénz (10) pénzváltás (5) piac (5) qatar (12) repjegy (6) reptér (7) repülés (7) sabah (11) saigon (6) sanya (15) shanghai (9) shenzhen (148) sport (5) suli (11) szingapúr (11) szünet (14) tájfun (11) tanítás (50) tavasz (5) teknős (7) tél (9) telefon (6) tengerimalac (7) thaiföld (50) tianjin (6) tibet (7) trảng bom (5) ügyintézés (16) újév (7) ünnep (11) urumcsi (6) utazás (125) vacsi (6) város (17) vasút (15) vendégposzt (9) vietnam (66) vietnám (6) virágelvtárs (9) víz (5) vizsga (32) vizsgáztatás (6) vízum (9) vonat (12) wanzhou (7) wenzhou (7) wuhan (186) xianning (177) xinjiang (27) Címkefelhő
süti beállítások módosítása